V stari vili ob morju živi ekscentrična »teta«, prevajalka pogrošnih romanov, ljubiteljica hitrih avtomobilov in modernih plesov. Pridruži se mu nečakinja Julija – nimfomanka, ki s seboj pripelje moža Davida, biologa in znanstvenika. Kmalu se pojavi še mlada Cita, uslužbenka založbe, ki naj bi stricu pomagala pri delu. A resnega garanja bomo videli bolj malo. V nastalem ljubezenskem štirikotniku se vrstijo izbruhi nebrzdanih strasti, ki vse udeležene potegnejo v vrtinec bizarnih ljubezni in sovraštva, srhljivih eksotičnih doživetij, skrivnostnih smrti in umorov … Kaj je pogrošni roman in kaj resnica?

Absurdno fantastično komedijo Ubij me nežno je Franček Rudolf napisal za režiserja Boštjana Hladnika.

Z odrsko priredbo se (v okviru širšega cikla Nostalgija) letos že drugič priklanjamo temu velikanu slovenskega filma.

Domiselne in nekonvencionalne situacije spretno lovijo tanke linije med svetom realnosti in pokrajino fantazije, med pojavnostjo simpatičnega kiča in poplavo abotnega neokusa na drugi strani … Snov je še vedno in spet aktualna: izziva, odpira tabuje ter razgalja lažno moralo in navidezni »prav«.

O avtorjih: Franček Rudolf in Simona Semenič

Franček Rudolf, diplomirani televizijski in filmski režiser, se je rodil leta 1944 v Mariboru. Od 1969 piše filmske scenarije, kritike in televizijske igre, drame in romane. Absurdno fantastično komedijo Ubij me nežno je napisal za režiserja Boštjana Hladnika. Z odrsko priredbo se v okviru širšega cikla Nostalgija v MGL že drugič priklanjamo temu velikanu slovenskega filma.

O besedilu Simone Semenič (roj. 1975), dramatičarke, dramaturginje in producentke, v gledališkem listu piše dramaturginja uprizoritve Nina Šorak:

Simona Semenič, avtorica besedila Ubij me nežno, ki je nastalo po scenariju Frančka Rudolfa za istoimenski Hladnikov film, je likom in njihovim dialogom pridala duh najbolj vabljive formule – začinila jih je z žanrom telenovele. Liki, ki sestavljajo zgodbo, so postavljeni v medsebojne odnose prav po pravilih telenovele, in njihovi dialogi zvenijo podobno kot tisti, ki jih poslušamo v mehiških nadaljevankah. Tega uspešnega formata se danes loteva večina medijev, televizija ga preigrava tako pri svojih dnevnikih s podajanjem novic vsakdana kot pri resničnostnih šovih.