Komunikacijska podoba uprizoritve Pohujšanje v dolini šentflorjanski prejela tri nagrade na 27. SOF

Komunikacijska podoba koprodukcijske uprizoritve Pohujšanje v dolini šentflorjanski, ki jo je zasnoval kreativni direktor Aljoša Bagola, je na 27. Slovenskem oglaševalskem festivalu SOF prejela kar tri visoka odličja - veliko nagrado v kategoriji tiskani oglasi in plakati, zlato priznanje v kategoriji ambientalno oglaševanje in veliko nagrado v kategoriji celostne oglaševalske akcije, kar koprodukcijo Drame, MGL in Cankarjevega doma uvršča na izjemno drugo mesto najuspešnejših blagovnih znamk v Sloveniji v preteklem oglaševalskem letu.

Plakat upodablja Jacinto, osrednji lik Cankarjeve farse Pohujšanje v dolini šentflorjanski. Jacinta, ki jo v uprizoritvi igra plesalka Maša Kagao Knez, ima pričesko v obliki Slovenije, subtilen namig na teme, ki jih v besedilu obravnava Cankar, in hkrati poskus premisleka o času, v katerem živimo.

 

Idejna zasnova in oblikovanje: Aljoša Bagola

Fotografija: Peter Uhan

Postprodukcija: Enrique Tortosa (agencija Umer)

Oblikovalka maske: Mirela Brkić

Ostali sodelavci: Edin Alibešter, Emil Barbarić

 

Odmevno koprodukcijo treh osrednjih ljubljanskih gledališko-kulturnih ustanov SNG Drama Ljubljana, Mestnega gledališča ljubljanskega in Cankarjevega doma v režiji odličnega Eduarda Milerja si je do začetka aprila ogledalo že več kot 18.000 gledalcev. Zadnje ponovitve v tej sezoni bodo na sporedu 7., 8. in 9. maja v Gallusovi dvorani Cankarjevega doma.